אחד הכלים הראשונים שאימצו עסקים בעידן הטכנולוגי הוא מענה קולי לעסק. כמובן שפיצ'ר זה קיים כבר שנים רבות והוא מכשיר ברור מאליו שלא רק בתי עסק מחזיקים אלה כולם, גם בבתים וגם במכשירי הטלפון הפרטיים, בסמארטפונים וכדומה. אך אף על פי שלא מדובר בהמצאה טכנולוגית חדשנית מדובר בכלי חזק שכל עסק חייב לדעת להשתמש בו וכיום ניתן לשכלל את האמצעי הפשוט הזה והשתמש בו למגוון דברים נוספים פרט להשארת הודעה.
מענה קולי חכם – המזכירה הווירטואלית שלך בעסק
אם בעבר מענה קולי הסתכם במעין תא קולי אליו נכנסו הודעות של שיחות שלא הספקנו לענות עליהן, הרי היום פרט לשימוש זה אפשר לנצל את התא הקולי במספר דרכים ולחבר אותו לשאר מערכות העסק הדיגיטליות והאלקטרוניות ולנצל אותו עד תום כדי להפוך אותו לכלי עזר חכם בתוך משפך ההמרות של העסק, לשאוב ממנו מידע, לנתר את השיחות ולהוציא באופן מידי שיחה יוצאת ישירות למשאיר ההודעה, לשלוח לו הודעות טקסט, אימייל ומה לא – כאמור המענה הקולי הפשוט של פעם הוא כבר לא פשוט אלא חכם ומגוון ומאפשר לבל בעל עסק שמצרף אותו לשירותיו ליהנות מפיצ'ר פשוט ויעיל זה.
אך עם כמה שזה נשמע פשוט, לא כל חברה לפתרונות תקשורת יודעת כיצד לבצע את ההתממשקות הזו בין המענה הקולי לשאר המערכות בעסק. אם אתם בעלי עסקים שרוצים שהעסק שלכם באמת יעבוד כמו שעון 24/7 מאחורי הקלעים כדי לא לאבד אף שיחה נכנסת וליד (LEAD) חכם שנכנס לעסק, ידע כיצד להשתמש במידע שנכנס למענה הקולי ולשאר פלטפורמות התקשורת בעסק ביעילות, אתם חייבים לבחור חברה שיודעת מה היא עושה ומחזיקה בפתרונות הקצה החדשניים ביותר בתחום.
פתרונות תקשורת חכמים שלא ישנים לרגע
רוצים שהעסק שלכם יעבוד כמו מכונה משומנת ולא יפסיד אף לקוח? יחד עם שילוב של מענה קולי בעסק, צ'אט וירטואלי באתר, מערכת טלפוניה חכמה, מרכזיותIP ופתרונות תקשורת חכמים אחרים, תוכלו להיות בטוחים שאתם לא מפספסים אף גולש, אף לקוח מתעניין, ונותנים ללקוחות הקיימים שלכם שירות לקוחות חד ומהיר שמשפר בצורה ניכרת את יחס ההמרה בעסק, את כמות הטראפיק לעסק, את כמות ואיכות השירות שאתם מעניקים ללקוחות מתעניינים וקיימים, ומאפשר לכם להתרכז בענייני שיווק ומכירה אחרים כאשר כל המערכות הטכנולוגיות החכמות הללו עושות את עבודתן מסביב לשעון ביעילות וללא תקלות.
לסיכום, המענה הקולי נשמע אולי כלי מיושן אך בפועל כאשר הוא מנוצל בצורה חכמה, הוא יכול להיות כלי חכם ויעיל, ממש עוד עובד בחברה שלכם שאוסף נתונים ושולח אותם הלאה דרך מערכות תקשורת מתוחכמות אחרות לאנשי המכירות שידעו כיצד לטפל בכל שיחה שלא נענתה ובכל הודעה מוקלטת שהושארה בתיבת המענה הקולי ולהפוך אותה לשיחת מכירה. בהצלחה.
Comments are closed.